اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ، بدون کار خدا بوده  ..  اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ، بدون کار خدا بوده  ..  اگه گریه هات توی خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی ، بدون تنها محرمت خد ا بوده ..  حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفه ات کرده ، شک نکن تنها مرحمت  خداست  که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده .. ! 

 

* خدایا .. از ته دلم .. شکرت .. شکرت .. شکرت .. 

* ذوق دارم .. خیلی .. !

* بالاخره به یکی از بزرگترین آرزوهام رسیدم .. ف و ق ل ی س ا ن س قبول شدم .. هورااااااااا .. خدای خوشکل من .. ممنون .. ممنون . 

نظرات 10 + ارسال نظر
مهدی 1388/07/26 ساعت 12:23 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

چه دلتنگم چه دلتنگم
اگر امروز هم بیرنگ بیرنگم
اگر امروز هم من مثل دیروزم
اگر با یاد تو با ترس می جنگم

امید 1388/07/26 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلاممم

خوووووبی
وب قشنگی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنی من رو با نام دنیای جور وا جور لینک کن و به ما خبر بده تا شما رو هم لینک کنم

سیاوش 1388/07/26 ساعت 09:16 ق.ظ http://siavash60.persianblog.ir

اگه بی هوا کسی از زندگیت رفت .... بدون کار خدا بوده ...
خیرتو خواسته و تو قادر به درک خیرش نیستی ...
حال و روزت بهاریه ظاهرن میونتم با خدا خوبه دم شما گرم سفارش منو هم بش بکنید خیلی داره اذیتم میکنه.
راستی دست راستتون روی سر ما بابت قبولی ارشد گفتم. مبارک باشه موفق باشید.

سیاوش 1388/07/26 ساعت 02:51 ب.ظ

چی آشناست؟؟؟؟؟ اما یادت نمیاد؟

وبلاگ و اسم شما ..

۱ 1388/07/26 ساعت 06:50 ب.ظ

الهی
چه ذوقی می کنه
اگه بدونی من چقدر خوشحالم باورت نمی شه
کسی نیس بگه به تو چه آخه
ولی دست خودم نیس
این خوشحالیه تو از اون خوشحالیاس که بهت گفتم کاش یه جور دیگه خوشحال باشی
از اون خوشحالیاس که وقتی می خندی می دونم خوشحالی
از اون خوشحالیاس که توش هیچ غصه ای نیس
کاش همبشه اینجوری ذوق کنی

اون موقعا تازه دانشگاه رفته بودی
اما الان....
خوشحالم


موفق باشی

۱ 1388/07/27 ساعت 10:14 ب.ظ

من نفهمیدم که که این پاسخ واسه من بود یا اون یکی کامنت
ولی فکر نکنم مال من باشه آره؟

یه شب تو محله ۲۰۰۰ داشتم قدم می زدم
اون موقعا اونجا واسه قدم زدن جای مناسبی نبود

وقتی قدم می زدم یه صحنه ی دلخراش دیدم که هیچ وقت یادم نمی ره
چند نفر آدم مست داشتن یه دخترو اذیت می کردن
منو دوستم رفتیم که کمک کنیم

اونا چاقو داشتن و ما دست خالی
دوستم می گفت نرو. بیا بریم.اینجا خطرناکه

اما من ازش خواستم که بیاد
اونم اومد اما
دوستم اونجا کشته شد
باورت می شه؟

به همین راحتی
منم بی نصیب نموندم

اما یه عمره که صداش تو گوشمه که می گفت
.... از دست ما کاری بر نمیاد ...نرو

اما من رفتم و اون به خاطر من اومدو .....

روشینا 1388/07/28 ساعت 08:22 ب.ظ

سلام / تبریک خانمی / خوشحالم ...

۱ 1388/08/06 ساعت 03:50 ق.ظ

سلام
همین الان رسیدم

بدو بدو اومدم اینجا

فقط یه چیزی:
تموم این مدت با خودم می گفتم یعنی می شه صبر کنه تا بیام بعد بنویسه؟

ازت ممنونم
حتی اگه به خاطر من نباشه

:)

۱ 1388/08/14 ساعت 06:20 ب.ظ

من خوشحالم که توی هدفت یه گام بزرگ به جلو برداشتی
منظورم فوق لیسانسه
اینم می دونم که خیلی از اتفاقاته خوشه زندگی جائی واسه غصه ها نمی زارن
انگار همه چی فراموش میشه
آدم غرق خوشحالیش می شه

خیلی وقته که همچین حسی و تجربه نکردم
واسه همین هر روز.روزی چند بار میام اینجاو میرم
تا شاید حسی شبیه حس خودم پیدا کنم
اما دسته خالی بر می گردم

ولی اینبار از دسته خالی بر گشتن ناراحت نیستم
چون می دونم یه چیز قشنگ جای غصه هاتو گرفته

واسه همیشه خوشحال بودنت دعا می کنم

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد