*  تا ساعت ۲۱ و ۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه * 

 

وقتی می خواد تموم شه ، انگار داره چیزی از دلت کنده می شه میره .. بازم یه سال دیگه گذشت و روی یه دونه دیگه از چوب خطای زندگیمون ،‌ یه خط قرمز گنده کشیده شد .. بزرگ شدیم .. و یک سال به پایان نزدیک تر شدیم .. آره ، راست میگی .. هر چی بیشتر می گذره وابستگیمون بهش بیشتر می شه و دل کندن سخت تر .. واسه سال جدید ذوق دارم .. مثل تموم سالای قبل که با صدای شیپور تحویل سال ، دلم هری می ریخت پایین .. ولی این بار می خوام با معجزه برم به استقبال یه بهار تازه .. با یه معجزه ناب .. و با یه حس خاص بخونم .. یا مقلب القلوب و الابصار .. یا مدبر اللیل و نهار .. یا محول الحول و الاحوال .. حول حالنا الی احسن الحال .. 

 

* ساقیا ..! آمدن عید مبارک بادت . 

* خدایا فاصله ات تا من خودت گفتی که کوتاهه/ از اینجا که من ایستادم چقدر تا آسمون راهه 

* الهی .. الهی .. الهی .. الهی .. الهی .. به حق گوهرات ، به حق یه دونه فاطمه ات و یه دونه حسین مظلومت .. هیچ بنده ی حاجت داری رو ،از در خونه ات نا امید نرون .. تو مهربونی .. تو پاکی .. تو دل نمی شکونی .. تو عزیزی .. تو نهایت همه بی کسایی .. خودت بزرگمون باش و احوالمون رو به بهترین شکل مقدر کن .. یا غیاث المستغیثین .   

* سر خط : من تا دوشنبه ی بعد به نت دسترسی ندارم .. ممنون از کامنت هاتون .. ببخشید که وقت ندارم ، تاییدشون کنم . می خونمشون .. ولی هفته بعد بهشون جواب می دم .. مخصوصا کامنت های شاهزاده که همشو خوندم و از دیدنشون خوشحال شدم .



دلم می خواد بنویسم اما .. نت ندارم . اواخر هفته آ ینده بر می گردم . 

 

* واسه دل نگرونی و تنهایی ، علت های زیادی هست . اما بهترین راه فقط صبره ، صبر ..