نشونی

به یاد نگارنده ع ش ق
اگه اینجا رو بلدی، منو به اینجا ببر آخه ...

        ((سرزمین آروزها 
                        خیابون خوشبختی
                                            کوچه محبت
                                                          پلاک مهربونی
                                                                           خونه عشق ))  

نظرات 5 + ارسال نظر
یه بنده ی خدا 1382/09/19 ساعت 03:52 ب.ظ

( بنام تو ای آرام جان ) ........... سلام و درود بر گلرو و با تقدیم احترام بی کران برای روحیه ی انتقاد پذیری .... نه بابا مثل اینکه این خانمهای وبلاگ نویس هم کلی کلاس دارند ها ....... انکه او بنیان این عالم نهاد ؛ باشدم بر لطف و عفوش اعتماد ... با توکل سوی او دارم امید ؛ چونکه بر من وعده ها داد و نوید ... هر کجا باشم بر او گیرم پناه ؛ چون ندارم غیر او من تکیه گاه ... عهد خود هرگز نیارم در شکست ؛ چون به رحمت شد مرا اویز دست ... اورم بر در گهش بارم فرود ؛ چون نباشد غیر او صاحب وجود ... قصد حاجت میکنم سویش مدام ؛ چون رساند رحمتش بر خاص و عام ... خوشدلم گر باشدم چندین گناه ؛ چون که گیرم سایه ی عفوش پناه .......... عزت زیاد / سر فراز باشید

سلام // نمی دونم چرا ولی باشه اين هم آيدی من برای شما که نمی شناسمتان shahrookh_zynali

علی شایق 1382/09/19 ساعت 06:57 ب.ظ http://ali-110.persianblog.com/

سلام /////// بابا شما ایگنور هستین در ضمن من خیلی بچه بدی هستم دنبال این نباشین که منو بشناسین چون فکر کنم از همه چیز بیزار بشین در هر حال من که می دونم چقدر روسیاهم واسه همه می گم تا می تونین از من فاصله بگیرین چون می ترسم بوی تعفن وجود من شما رو فرا بگیره ///// ببینین تنها دلخوشی من به این دیوونگیم و غلامیم برای امام حسن مجتبی است ///// برام دعا کنین و از خدا بخواین آدم بشم

ای بابا دل خوش سیری چند............
بهاری باشی............

من الان از اونجا میام... اتفاقا اونجا سراغتو می گرفتن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد