حرفهای من و تو ...

به یاد نگارنده ع ش ق
گفتی بیا از زیبایی لبخند بوسه رو تعبیر کنیم 
                            گفتم اینجا خیلی وقته لبخند مرده !!
                                    گفتی دلت می خواد لبخند ماهو واست بدزدم ؟

گفتی بیا از دوستی حرف بزنیم
                  گفتم اینجا که دوستی گمشده !!
                               گفتی دوست داری شب بوی دوستی گردنت بندازم ؟

گفتی بیا محبت رو طراحی کنیم
                 گفتم شکل محبت یادم رفته !!
                              گفتی می خوای برات ستاره محبتو از آسمون قرض بگیرم ؟

گفتی بیا آهنگ عاطفه رو با ملودی صداقت بسازیم 
               گفتم آوای مهربونی خیلی وقته به گوشم نخورده !! 
                         گفتی دوست داری واسه روز تولدت آواز چکاوکو بهت هدیه کنم ؟

گفتی بیا کلمه حادثه رو بین روزمرگیام بشکنیم 
                             گفتم اینجا که حادثه ای اتفاق نیفتاده !!
                                       گفتی میخوای ببینی روی قلب عاشقم چی حک شده ؟

گفتی بیا از همصدایی بگیم
            گفتم خیلی وقته همه جا خاموشه و صدایی نمیاد 
                                 گفتی دلت میخواد آواز مرغ عشقو واست زمزمه کنم ؟

گفتی بیا همدلی رو به همه یاد بدیم
              گفتم مگه اینجا کسی هم دل داره 
                     گفتی می خوای سینه خودمو بشکافم تا تپششو لمس کنی ؟

گفتی بیا بزرگی عشقو همه جا جار بزنیم 
                گفتم عاشقا از سرزمینمون کوچ کردن 
                   گفتی می خوای شقایقو بیارم که گواهی بده هر دومون عاشقیم ؟ 
                                                                                                      گلرو ـ آذر ۸۲    
نظرات 10 + ارسال نظر

سلام گلروجون همیشه عاشق بمون من ککه خیلی نا امیدم

سلام . خوبی ؟ خیلی شعر زیبایی نوشته بودی . امیدوارم همیشه به کارت ادامه بدی و موفق باشی . وقت کردی به کلبه ما هم سری بزن . به امید دیدار

سلام / شریک خوبی برای تنهاییت هستم یا نه ؟ / اپدیت کردم منتظرم

سلام /// اين چندمين پيغاميه که ميذارم ولی نمی دونم شايد اين هم برای شما نياد اما بدونين که من هرچند مدت يه بار سری به شما و وبلاگتون می زنم دلتون روشن باشه و قلبتون اميدوار/// خدا وکیلی خیلی قشنگ بود وبلاگتون

علی شایق 1382/09/18 ساعت 06:10 ب.ظ http://ali-110.persianblog.com/

سلام /// همین الان خوندم پیغامتونو یعنی درست بعد از نماز هیچی نمی تونم بگم جز اینکه ممنونم و شرمنده و چشم

یه بنده ی خدا 1382/09/18 ساعت 06:44 ب.ظ

( بنام تو ای ارام جان ) ........... گلرو خانم سلام وعرض ادب ؛ اول اینکه از طریق وبلاگ علی اقا ( کریم اهل بیت ) به اینجا کشیده شدم بگذریم که علی اقا چه موجود نازنینیه ولی نمیتونه نگم که وبلاگ زیبایت که دریا را تا بی نهایت کرم و لطف خدا نشان میده با شعار محدود کننده ان که بر روی دریا خود نمایی میکنه تجانس نداره اگه یه دستی به شعرات بکشی خواهی دید بر زیبایی وبلاگت صد چندان افزوده خواهد شد و همینطور به بازدید کنندگان ان ( ببینم اصلا انتقاد پذیر هستی یا اینکه خواهی گفت : لازم نیست به من چیزی یاد بدی و مهم نیست که کی چی فکر میکنه ..... از من گفتن و از تو نشنیده گرفتن ) امیدوارم جسارت بنده را به بزرگواری خودت ببخشی ......... در خرابات مغان نور خدا میبینم ؛ این عجب بین که چه نوری ز کجا میبینم ـــــــ هر کسی طالب یارست چه هوشیار و چه مست ؛ همه جا خانه ی عشق است چه مسجد و چه کنشت ـــــــ در عشق ؛ خانقاه و خرابات فرق نیست ؛ هر جا که هست ؛ پرتوی روی حبیب است .......... عزت زیاد / سر فراز باشید

بیا بزرگی عشقو همه جا جار بزنیم ... بیا فقط نگیم که عاشقیم... بیا عاشقانه زندگی کنیم...
موفق باشی...

مهدا 1382/09/18 ساعت 11:16 ب.ظ http://speakingwithyou.persianblog.com

شقایق و آوردم! ولی هر چی در زدم کسی خونه نبود!!!

سلام ... به نام حق ...به نام آنکه دوستی را آفرید، عشق را ، رنگ را ... به نام آنکه کلمه را آفرید... و کلمه چه بزرگ بود در کلام او و چه کوچک شد آن زمان که میخواستم از او بگویم.. وبلاگ زیبایی داری ... موفق باشی ... خدانگهدار.

سعید 1382/09/19 ساعت 12:31 ب.ظ http://nale.persianblog.com

دوست مهربونم سلام ....

ترنمهای مهرتـان همچون آهنگ عاطفه ای است که ملودی صداقت را در ایام ما می نوازد ...

ارادتمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد