شب تاریک من

به یاد نگارنده ع ش ق
چقدر امشب تاریکه ،‌همه جا سرد و نمناکه . دل من امشب غم داره ... یه غم بزرگ
که فقط خدا می دونه ... آسمون هم میخواد با اشکاش منو دلداری بده ... خدا هم
گریه می کنه ... ولی گریه خدا و آسمون که بدرد من نمیخوره ... من صبر می خوام
من آرامش می خوام ... من بردباری می خوام ... من ....

                  گر فاصله ای هست میان من و تو

                  بَردار به لبخندی ، بَردار به پیغامی

                    سلام ای نازنین ... باز نامه دادم

                      نِمیره قصه ی عشقِت ز یادم

                       منو شرمنده کردی با محبت

                    که دیدار تو اسمش شد  زیارت

                 به فکرتم ، به یادتم ، زنده به انتظارتم

  دلم گرفته نازنین ... دلم گرفته ... هوای گریه دارم ... آیا گریه دوای

 دردهای من است ؟!  امیدوارم باشه چون اگر نباشد ...

نظرات 1 + ارسال نظر

دلم گرفته از ان و از این ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد