تو ای خود صدا  

صدا بزن مرا 

ببین ،  

دل مرا بزن به دریا 

من که بریده از منم  

در عطش رسیدنم    

 

پرم از یه حس خوب .. آروم آرومم .. دلم قرصه .. پلک هام نمی پره .. همیشه همین جوره .. تو که به خوابم می آی  .. دلتنگیام تموم می شه .. همه چی قشنگ و رنگیه .. همه چی شاد و زنده ست .. امید هست .. عشق هست .. آرزو هست .. لحظه لحظه اش نابه .. آخه تو چقدر پاکی .. چقدر بزرگواری .. چقدر معصوم و مظلومی  .. حق دارم .. آره .. حق دارم همیشه منتظر ِ لحظه ای دیدنت باشم .. حق دارم که دلم از اسمت بلرزه .. حق دارم گره ی شفاعتم رو فقط به دست های تو بسپارم .. آره .. حق دارم  .. می دونم که خودتم بهتر از من می دونی که .. 

 

* یه بغض شادی دارم .. بغضی که تعریف پذیر نیست .. بغضی که پر از حس خوبه .. آقا جون بهترینم .. آقا جون از همه عزیزترم .. مرسی که با همه ی گناهام ، میایین پیشم .. میایین و یه تلنگر که تنها نیستم .. یه تلنگر که میگه .. شما قشنگترین محافظ منین .. یه محافظ زیبا و دست نیافتنی .. یا امام حسین غریب و دوست داشتنی .. خیلی دوستت دارم .. خیلی .. خیلی .. خیلی .. اونقدر که خودمم نمی دونم .. با تو بودن بهم اعتماد به نفس می ده .. بهم عشق می ده .. پس دعا می کنم همیشه باشی باهام .. همیشه ی همیشه .. 

 

* دختر کوچولوی سه ساله قشنگ سیاه پوش -یه مامان یا عمه ی سیاه پوش - یه بوم - یه نقاشی- قسم بر بدن- کف دستام - طرح حنایی - شمایل زییای جلوی پرچم شما- من به آرزوم رسیدم ..  من به آرزوم رسیدم ..( یادم نمیره ، هیچ وقت )

نظرات 2 + ارسال نظر
1 1389/01/03 ساعت 11:27 ب.ظ

salam bano.
Khubi?
Kheyli cheshm entezari keshidam ta betunam biamo bazam bebinamet
kheyli entezar keshidam ta biamo bet begam arezu daram tu in ruzaye shad hamishe shad bashi.
Hala k umadam mibinam khoshhali.
Hala manam khoshhalam.
Kashki hamishe khoshhal bebinamet.
Eydet mobarak banuye shabaye mahtabiye man.

نیم رخ ! 1389/01/04 ساعت 02:55 ق.ظ http://maa2nafar.persianblog.ir/

از نذر و نیاز،
خواست و نخواست ،
درخت مراد و بند های در انتظار
تا گره های سبز باز نشده.
از پریشانی خواب ها،
از خطوط ما بین آدم ها ،
ازخیال پروانه شدن
تا مجالی که به عشق باید داد.
همه و همه
هوای آشنا رفتن و غریبه آمدن را دارد.
از این که می خواهم مثل تو باشم ،
از تقدس یک نگاه ،
تا فرصت دوباره!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد