" تو اینقدر خواستنی هستی که این گله نمی فهمه .. ! "   

 

لب هام تکون می خوره ، آروم  ِ آروم .. سلام .. نمی بینی .. نمی شنوی .. رد می شی .. بی تفاوت و سرد .. اونقدر که از سرمات محکم تر می پیچم دورم ، پالتوم رو .. سرم رو بالا می گیرم ..نگام به آسمون می افته .. آبی و ابریه ، صاف .. مثه آینه .. خودمو توش می بینم .. غرق می شم .. می خندم .. تا جایی که چشمام چیزی رو نمی بینه .. همه ی صورتم خیس اشکه .. اشکی که اشک شوق نیست .. اشک غم هم نیست .. اشک فراموشیه ..  فراموشی کسی که هیچ وقت نبود .. احساس آرامش می کنم .. بارون می آد .. نرم و بی قرار .. دست هام رو می کشم روی صورتم .. بازم خیسه .. خیس بارون .. چترم رو باز می کنم .. بند کیفم رو می کشم سمت خودم ، محکم تر .. آره ، باید برم .. باید برم .. باید ..

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا 1388/09/03 ساعت 12:13 ب.ظ http://setareman.blogsky.com


سلام
وبلاگ خوبی داری دوست عزیز می دونی وبلاگت معدن طلاست از این رو من برات یک پیشنهاد دارم که از فضای خالی وبلاگت برای هر کیلیک روزی 1000 ریال می گیری یعنی اگر شما روزی 10 کیلیک از طرف بازدید کننده گان داشته باشی 10000 ریال در روز درامد خواهی داشت پس برای اینکه بخواهی روزی بیشتر از این کلیک داشته باشی باید تعداد بازدید کنندگان سایتت را بالا ببری بلاگرهایی هستند که از یک وبلاگ ساده روزی دهها هزار تومان کسب درآمد دارند پس بهتر است شما نیز عجله کنید و تا دیر نشده زمان را از دست ندهید و روی آدرس زیر کلیک کنید تا زمان را از دست ندهید.
http://www.oxinads.com/?i=23837
بله دوست عزیز شما هم می توانید جزو خوش شانس ترین افراد باشید اگر عجله کنید. و این می تواند یک شروع کسب درآمد برایتان باشد. و اگر چنانچه برایتان در این مورد مشکلی پیش آمده در جریان بگذارید تا کمکتان کنم.
اگر پیشنهادم را پذیرفته باشی پس از ثبت نام و شروع به فعالیت برایم اطلاع بده تا راه پیروزی بیشتر را برایتان بنویسم.

با تشکر
سارا

...

۱ 1388/09/03 ساعت 11:29 ب.ظ

می دونی
دیشبو امشبو این وبلاگو این پستو هرگز فراموش نمی کنم

یه چیزی داری ته دلمو قلقلک می ده
یه خورده ازش می ترسم
فقط یه خورده
ولی دوسش دارم
قشنگه

کاش بلد بودم ...

بازم با نوشتنت دست نوازش کشیدی رو سر دلم
نیگا چه نفس عمیقی کشیدم؟

ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد