یا سریع الرضا ، اغفر لمن لا یملک الا دعا .. !

* آدما ،‌ توی اوج خوشحالی انگار یه غمی دارن که قلقکشون میده .. شاید به قول تو .. همون دلتنگی همیشگیی باشه که واسه دور شدن از اصلمون داریم .. نمی دونم .. این روزا .. با تمامی خوشی و خبرای بی نظیرش .. بازم دارم تلاش می کنم .. که غم ِ توی دلم رو پنهون کنم .. که فقط به موفقیت های چند روزم فکر کنم .. که شاکر بشم .. که .. .. ..
* خدایا .. داره تموم می شه .. کمکم کن با دست پر ازش جدا شم .. کمک م کن ،‌ خدا .. !
*‌ ویروس سکوت گرفتم ،‌ من !
*‌ واست دعا کردم .. ممنون از حرفات ، شاهزاده .. ممنون !
* آقا سلام ،‌ سلام آقا ، سلام آقای خوبی .. آقا بزرگ میگه می آیی تویی که غرق نوری .. !
نظرات 6 + ارسال نظر

http://musicbank.blogsky.com

۱ 1388/06/30 ساعت 12:03 ق.ظ

سخت بود؟
نه نبود
همیشه اولش همینجوره
ولی وقتی پیداش می کنی آروم میشی.
تو همیشه آرومی
اینو از غصه هات می شه فهمید
مثه وقتائی که تا بارون نیاد و تموم نشه صاف بودن و آروم بودن آسمونو نمی بینی
اگه تو خوشحال باشی من بیشتر غصه هاتو می بینم
ولی کاش یه جور دیگه خوشحال باشی

دوس داری از خدا چی بخوای؟
اگه بهت بگه یه چیز فقط یه چیز بگو تا زودی بهت بدم چی بهش می گی؟
می بینی؟
خیلی سخته
یعنی اولش آسونه هااا
ولی بعدش میبینی هنوز یه چیزی هس که بیشتر دوسش داری
ولی خدا هیچ وقت نمی گه که فقط یکی.
مطمئنم خدا تورو خیلی دوس داره
اینو تو هم می دونی
مگه نه؟


ازت ممنونم

سکوت 1388/07/04 ساعت 11:50 ب.ظ http://a---.blogfa.com

سکوت را می بینی که بلندترین فریاد است؟

۱ 1388/07/10 ساعت 11:10 ب.ظ

چه سکوت تلخی

...

۱ 1388/07/17 ساعت 07:19 ب.ظ

امروز روز سختی بود
خیلی اذیت شدم
درد داشت
اما هیچی نگفتم
می دونی چرا؟
چون تو رو یادم بود


پس کی میای؟

و ما انسان را در سختی آفریدیم .. !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد