* می شه بدونم تو کی هستی ؟ آره با توام .. با خود خودت .. ۱ .. دارم کنجکاو می شم .. در حالی که همیشه از پازل متنفر بودم .. نظرات بسته نیست .. فقط تاییدیه .. من همه رو می خونم .. فقط دیر به دیر تایید می شن .. و الا من هر روز نظرات رو چک می کنم ..

 

 

گاهی بساط عشق خود جور می شود  

گاهی هم به صد مقدمه ناجور می شود

 

 

* ش ی ر ا ز با همه ی زیبایاش ، با همه شیطنتاش ،‌ با همه ی شب بیداریاش و اخم و تخم هاش .. عالی بود ..  

 

* دوست داشتم این جوری نوشتمش .. ایراد گرفتن هم .. م م ن و ع .. !

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/04/28 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام ...

۱ 1388/04/30 ساعت 12:24 ق.ظ

من هیچکی نیستم
یه انسان که از یه جای دیگه اومده
کسی که یه بار مرده و زنده شده
این بار خوب می فهمم که گاهی تموم کردن پازل خوشحالی نداره
نمی خوام پازل باشم
اینجارو دوس دارم
آرومم می کنه
تو دلت پاک و آرومه
بهم اجازه بده همینجوری بیام و برم
باشه؟
بازم می نویسی؟
فقط همونی رو بنویس که دلت بهونه می کنه
منم می خونم و آروم گریه می کنم

ازت ممنونم که می نویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد