burned ace of 
hearts. fotosearch 
- search stock 
photos, pictures, 
images, and photo 
clipart

نازک آرای تن ساق گلی
که به جان اش کشتم وُ
به جان دادم اش آب .
ای دریغا !
به برم می شکند.
دست ها می سایم تا دری بگشایم .
بر عبث می پایم که به در کس آید .
در و دیوار به هم ریخته شان بر سرم می شکند .

کاش بازم .. بازم مثل همیشه .. حس هام رو توی دلم کُشته بودم و .. .. . احساس می کنم کوچیک شدم .. حالا می فهمم که خودخواه ترین آدم دنیایی و این خودخواهیت چقدر اذیتم کرد .. .. دیشب . اشتباه کردم .. اشتباه کردم که فکر کردم باید خوشحالت کنم .. اشتباه کردم که نشستم یه روز ِ کامل رو با عشق برای تو نوشتم وُ آخر واسه این که نشون ندم چقدر غرورم شکسته .. با بی اهمیتی کامل ، اول بودن و هُل هُلی نوشتن رو بهانه کردم .. خورد شدم .. همه اشتیاقم رو از دست دادم .. از خودم بیشتر بدم اومد که .. فهمیدم .. دارم روی شن دریا ، یادگاری می نویسم .. . چرا فکر نکردی منم مثل ِ تو .. مثل تو که نه .. خیلی کمتر از تو .. محبت می خوام .. توجه می خوام .. .. . همش تقصیره خودمه .. آره مقصر منم .. .. . چرا باور نمی شه ! .. چرا باورم نمی شه .. این تراژدی کژدار مریض .. مدت هاست تموم شده .. مدت هاست تموم شده .. تموم شده ..

 

* ای دل احمق .. چرا حالیت نمیشه تو آخه .. هان !!!!!!!!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر

...

sosa 1386/11/29 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام هدا...خوبی؟؟...خودتو مقصر ندون...تو مقصر نیستی...عاشق به معشوق خودشم برسه این اذیت و ازار تموم نمیشه ...خوب فکر کن ببین چی میگم...از تو دیگه انتظار نداتشتم...اخه دل بیمار چیزی حالیش میشه؟؟؟...فدات

sosa 1386/11/30 ساعت 12:37 ق.ظ

سلام...

الف 1386/12/01 ساعت 12:29 ب.ظ

این یعنی همینجا که من ایستاده ام:(

sosa 1386/12/03 ساعت 03:58 ب.ظ

خدایا این عشق چه بود؟؟؟...

تینار 1386/12/04 ساعت 08:05 ب.ظ http://tinar-e-tanha.persianblog.ir

خوشحالم هنوز می نویسی ..این یعنی هنوز هستی...خوشحالم...سلام

sosa 1386/12/05 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام.......خدایا جهنم فرداست چرا امروز میسوزیم...

sosa 1386/12/07 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام منتظر اپ جدیدیم.....................................................یا عشق.....................................................

بهنام 1388/03/15 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.daneshjoibaloch.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد