asking god. fotosearch 
- search stock 
photos, pictures, 
images, and photo 
clipart

 

مهر تو در دل نشسته نازنین حنان من

تو همه عشق منی ، عمر منی دیان من

موسم پاییز وُ شام وُ لحظه های زندگی

جز تو می باید به که روی آورم منان من

بنده ام ، بیچاره ام ، خارم ، گرفتارم  ولی

دست گیر من تویی مولای من ، سبحان من

ای خدا راحم تویی ، رازق تویی ، فالق تویی

بندگانت کی نهادند وقه ای بر خواه بی خواهان من

من همه چشمم ، دلم ، نازم ، نیازم لطف توست

یار شیرینم تویی ، جانان پر ماوای من

من کدامین رب پرستم چون تو باشد مهربان

در پی ات مدهوش و  افسون می شوم رحمان من

 

* خدای شکرت که شایستگی شروع اولین شعر با قافیه ام رو با نام عزیز خودت بهم دادی . ممنونم خدام ..

 

* میگه .. هر کاری با بسم الله الرحمن الرحیم شروع نشه ، ناتموم می مونه .. پس منم به حرمت خدا و نعمت هاش سه بار بلندِ بلند می گم ..  بسم الله الرحمن الرحیم .. بسم الله الرحمن الرحیم .. بسم الله الرحمن الرحیم .. الهی به امید تو .. !

 

نظرات 2 + ارسال نظر
mhb 1386/09/18 ساعت 01:51 ق.ظ http://lahlah.blogsky.com

سلام
نوشته هات رو خوندم
برام جالب بود
از ینکه تو راهت کم نیاوردی و ۴ سالو خورده ای می نویسی

از این به بعد سعی میکنم بهت سر بزنم
خوشحال میشم که تو هم به وب ما سر بزنی
نمیخوام تبلیغ کنم و لی ما به نظرات شما بلاگ نویس های با تجربه نیاز داریم

وب ما یه وبلاگ ادبی هنری سیاسیه که دست نوشته های من و دوستمه

خوشحال میشم که با ذهن خلاقی که داری نوشته های ما رو نقد و بررسی کنی

ممنون
mhb

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد