زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
 خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

کابوس های مداوم ،
خاطره های تباه شده ،  
شاید این ها آخرین خاطرات من
از سرزمین یخبندان تو باشد .


هنوز از شوک پیغام تو بیرون نیامده ام
می دانم که هنوز هم خواننده نوشته هایم هستی !
نوشته ای که دیگر اراجیف هم نیست
حتی از نوع عاشقانه !


وای که چقدر دلم این روزها گرفته ست .
یاد اولین روزهای آشنایی مان می افتم
من و تو هیچ وقت آنطور که باید با هم نبودیم
یعنی نمی خواستند که باشیم ..
همیشه نگاه های پرسشگری بودند !

همیشه تو بودی ، من بودم
وُ فقط یک قاب شیشه ای .
تو می خواندی ، من می نوشتم
اوایلش می دانستم که می خوانی و می نوشتم
بعد دیگر می نوشتم ، برایم مهم نبود که بخوانی یا نه
بعد نوشتم ، می دانستم که می خوانی
الان هم می نویسم شاید که بخوانی !

" ما آنقدر خاطره با هم نداریم "
" ولی فکر کنم همین قدر کافی باشد ، برای از تو نوشتن "
لعنت به این زندگی
تا عشق نیست ، همه چیز متزلزل است 
اما وقتی هم بیاید خودت متزلزل می شوی !


کجای این دنیا روی انصاف می گردد ؟
سهم من وُ تو کجاست ؟
می دانی چیزی ته دلم هست که می گوید
اینها همه اش شوخی بیش نیست !
نه آن که نخواهم ها .. نه ! 
باورش برام .. .. ..


پارسال ها همین موقع بود که زنگ زدی وُ
ساعت ها ، شاید ، صحبت کردیم
همه چیز نوید خبرهای خوش رو می داد
اما حالا !
تصورش هم برای من .. ..


شاید تا وقتی که آدم چیزی را دارد وُ
قدرش رو نمی داند !
شاید همین دوستی های دورادور
زمانی ارزش دار شوند تا 
بدانی دیگه حق نداری ، همین را هم داشته باشی !

.

.

.

.

.

.
پ.ن ی اول : این نوشته با همه بی وزنیش برایم سنگین ترین نوشته ی عمرم بود .

پ.ن ی دوم : نیمای عزیز ، ببخش .

نظرات 5 + ارسال نظر
پسرک تنها 1385/09/24 ساعت 01:19 ب.ظ http://asemanesaf.tk

...

حباب 1385/09/25 ساعت 03:29 ق.ظ http://www.hobaab.mihanblog.com

سلام !
خسته نباشید !




و سپاس برای پست پیشین !

رویا 1385/09/28 ساعت 05:40 ب.ظ http://www.roya-23.blogfa.com

سلام
یادم است
آنقدر غرق بودی
که
حتی امدن و رفتن مرا هم نفهمیدی
چه روزهایی رو گذروندی
و می گذرونی
اما این روزهاتو
دیگه تباه نکن
حداقل این روزهارو...

حمید 1385/10/01 ساعت 10:01 ق.ظ http://hamidss16

دستت درد نکنه .موفق و بهروز باشی.

امین 1386/03/03 ساعت 11:23 ق.ظ

عالیه اینو جدآ دارم از ته دلم میگم بازم سر میزنم دوست دارم گسترده تر باشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد