" ! .. Are You Ready To Move "

godess1.jpg

شاید بهترین کار ،
در لحظاتی که می دانی باید نباشی (!)
سکوت باشد وُ سکوت وُ سکوت .
گمان مکن ،
اگر غرور و اشک های چندین و چند ساله ام را
به بهای یک شانه بالا انداختن تو ،
لای خودخواهیت لِه کردم
دلتنگی های ساده ی احمقانه ی گذشته بود
که راه بر تو می گشود وُ
من ،
می ماندم وُ تو وُ یک دنیا عشق دروغین .
بگذار این بار ،
راحت و بی هیچ رو در وایسی ،
ــ توی خانه ی خودم ــ
چشمم را بر همه چیز ببندم وُ
اعتراف کنم ،
" خلایق را هر چه لایق "
و حالا از ته دل خوشحالم که
سادگی و عشقم را
پای انسان ترسو ، بی عاطفه و خودخواهی ــ به نام تو ــ
حرام نکردم اما
یک چیز را بگویم بدانی
ــ سوگلی خانواده ــ
اگر آینه ی تمام عیارت می شدم ــ آن سال ها ــ 
لحظه ای هم بر رفتن درنگ نمی کردی
پس
حتی اگر از دید ِ تو ، هیچ نداشتم
از دید ِ نه تنها من که انصاف ، 
  آنقدر عشق و صبر داشتم که
به بهای شکستم این همه سال تحملت کردم .

* عکس از وبلاگ  من و ام اس
* محبت هاتان را به دیده ی منت پذیرایم ،‌ بهاری و مهربان باشید ، همیشه .

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا 1385/06/27 ساعت 01:30 ق.ظ http://www.roya-blogfa.com

سلام هدی بانو

بگو
خالی کن
آره
هر کسی ارزش این همه وفا رو نداره
واقعا این جمله رو به حق گفتی
به خودت فکر کن وبس
فقط تو مهمی
مطمئن باش

برای آنکه نمی داند کیست!!!!!

به چشمانت بیاموز که...هر کسی ارزش دیدن ندارد،به دستانت بیاموز که...هر گلی چیدن ندارد،به قلبت بیاموز که...هر کسی کنج آن جای ندارد،و بیاموز که...آبی بودن عشق می خواهد

پسرک تنها 1385/06/28 ساعت 12:10 ق.ظ http://asemanesaf.tk

...

سلام خوبی ریبا بود موفق باشی یا حق............

ساراویاسمن 1386/11/14 ساعت 02:19 ب.ظ

خوشحالم که آدمهای بی معرفت کم نیستند
چون خیلی داشتم عذاب می کشیدم.دمت گرم حرف دلمون
را قشنگ زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد