بانو !

عاشقانه هام تمامی ندارند وقتی لب هات برقصند زیر نور مهتاب ، برام . می لزرد نگام و توی دلم ، وای ، فقط خدا دانسته و می داند که .. .. .. .. . پنهان نمی کنم ، حرف هام را ازت ولی دیگر بانو روم نمی شود بگویم زندگی بی تو‌ دست کمی از جهنم ندارد ،‌ برام . راستی ! زیبا و تب دار شده ای امشب ، زیباتر از خنده هات حتی حالا . آنقدر ملیح که هوس می کنم ، لای تاب تاب ِ موهات گم شوم وُ " نرگست " پیدام نکند ، هیچ وقت . آنقدر خواستنی که دلم برای" آغوشت " بی قراری کند ، دم به دم . نه بانو .. نه ! حالم خوب است . تب ندارم ،‌ داروهام را خورده ام ولی .. .. .. .

بانو گلی !

جای همه نقطه چین هام را پر کن ،‌ تو . بوسه هات کافی اند ، برام و دیگر نمی خوام هیچ باشد از تو ، برام . گفته بودی ،‌ دل به شاپرک ها بدهم وُ نگام را به آینه و دست هام را به هیچ کس جز خدا اما آمده ام اعتراف بانو ، حالا ! می شود دوباره خدام باشی ، بی غرض و بی ستاره ؟! اگر بگویی آری .. وای خدای من ، چه ها که نمی شود . فکرش را کرده ای .. من شمع هام را برات نذر می کنم ،‌ پا به پا و دست هام هرگز جدا نمی شود از دامانت و پروانه هام .. وای پروانه هام ، بهشت را پر پر می کنند ، برات . می بینی بانو گلی ! فکرش هم هیجان دارد ، برام . انگار که قند توی دلم آب می کنند ، شیرین . وای ! اگر تو خدام باشی .. اگر تو خدام باشی .. اگر باشی ..

بانوم !

نمی خوام اجازه بگیرم دوست داشتنت را . آنقدر مهربان صدام می کنی که عشق فلسفه بودن و نبودن را سرش نمی شود ، نگام . ورد زبانم شده ای ، همه وقت ، همه جا ، بانو ولی دست هام چقدر کوچکند ، برات حالا . نه دلم ،‌ نه لب هام ، نه صدام ، راز معجزه هات را نمی دانند ، تنها صدات‌ جادویی می کند یکهویی برام ، دیدنی دیدنی . مسخ ام می کند ، مسخ ِ ‌مسخ . نخند بانو ، نخند .. قول می دهم تمامش کنم حالا ، نامه هام را بی کلک اما نگفته ام هیچ گاه و حالا می گویم بدانی " دلم پرنده هم که نباشد ، پر می کشد لحظه به لحظه ، خـــانوم ، برات "

نظرات 15 + ارسال نظر
ساحر 1385/04/20 ساعت 12:56 ق.ظ http://X-WOLF.BLIGSKY.COM

زندگی یک آرزوی دور نیست؛ زندگی یک جست و جوی کور نیست زیستن در پیله پروانه چیست؟زندگی کن ؛ زندگی افسانه نیست گوش کن ! دریا صدایت میزند؛ هرچه ناپیدا صدایت میزند جنگل خاموش میداند تو را؛ با صدایی سبز میخواند تو را زیر باران آتشی در جان توست؛ قمری تنها پی دستان توست پیله پروانه از دنیا جداست؛ زندگی یک مقصد بی انتهاست هیچ جایی انتهای راه نیست؛ این تمامش ماجرای زندگیست

سلام
زیبا مینویسی
راستی وبلاگ من بیشتر در مورد دانستنیهائی برای دختران و پسران هست
دوست دارم بیائی و نظرتو بدونم
روز خوش mr.wolf

زئوس 1385/04/20 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام ...
سکوت سرشار از ناگفته هاست ...
گاهی اوقات سکوت هم زیباست...
-----------
احساس میکنم که نقاط نزدیک و مسترک زیادند ...
همان به که لب به سخن نگشایم ...
درست مانند خودت ؛ تو...

دریا 1385/04/20 ساعت 10:35 ق.ظ http://mojezeyerooh.persianblog.com

سلام دوست عزیز
برات ارزو می کنم که همیشه اشق باشی.زندگی بدون عشق هیچ رنگ و بویی نداره.
به علاوه عشق زمینی می تونه تجربه بسیار خوبی برای تجربه معشوق آسمونی باشه...
به من هم سر بزن.
منتظرت هستم.
بای

رویا 1385/04/20 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.roya-23.blogfa.com

سلام بانو
بانوی گلی
بانوی شرقی من
دلت پره از یاس سپید
اینو من می دونم
چقدر ادای کلماتت زیباست
و زیبا تر از همیشه
قلب تو پاکه مثل همیشه
بی ریای بی ریا
شفاف شفاف
زلال زلال
مثل آیینه

دلم گرفته بود
درست مثل غروب پنج شنبه
اما حرفات مرحمه
دلو تسکین میده



زئوس 1385/04/20 ساعت 12:12 ب.ظ

گفته بودم که سکوت تو سرشار از ناگفته هاست ...فریادها و گریستن ها ...
اما میدانم که تو هنوز عزیزی در دل او ...
درد من را داشتی چه میکردی؟
رفتن برای سعادتش ... برای خوشبختی اش ...
گریانم و بارانی ...
گریان و بارانی...

رویا 1385/04/21 ساعت 04:30 ق.ظ

سلام مهربان
امروز با بودنت در کنارم باز معجزه ی مغناطیسی دیدار رو دیدم
دلم آروم گرفت
اما کاش دریا هم با ما بود

آسمان 1385/04/22 ساعت 12:01 ق.ظ http://aseman.ws

کتابای نادر ابراهیمی رو خوندی؟یک عاشقانهء آرامش محشره.آرومت میکنه.به یادت میاره تفاوت بین عشق ناب و عشق دستمال شدهء عصرمون رو.بخونش دخترکم:*من که از خوندنش آروم شدم.

روشینا 1385/04/22 ساعت 08:34 ق.ظ

سلام شما خیلی زیبا می نویسید

روشینا 1385/04/22 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام بی کرانه هر چه رویای زیبا.خوش به حال بانو....

راستی خیلی برام جالب بود که یک همنام در اینجا پیدا کردم ...اگر امکان داره و می شناسیدش به من معرفیش کنین لطفا.(همان روشینائی که نوشته شما زیبا می نویسید)
در پناه عشق و جنون آرام باشی (آمین )

پسرک تنها 1385/04/23 ساعت 06:36 ب.ظ http://asemanesaf.tk

...

فاطی 1385/04/24 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام خانوم فیلمبردار
ما رو هم تحویل بگیر پلیز
بچه با استعدادی هستم(:ِD)



( بنام تو ای آرام جان )






چلچراغ آسمانی ، یا فاطمه ... قبله ی افلاکیانی ، یا فاطمه


عالم از نور تو روشن میشود ... ازشمیمت خاک گلشن میشود








امشب درهای اسمان به روی زمینیان گشوده میشود


ببینید ... رستاخیز ناگهان جهان است و تولد دوباره ی نور



بانو آمد ..... نور آمد





میلاد خجسته ی فرمانروای اقلیم عشق ، چشمه جوشان کوثر الهی ، یگانه بهانه ی خلقت ، پاره ی تن رسول الله (ص) ام الائمه حضرت صدیقه ی طاهره ، فاطمه ی زهرا سلام الله علیها بر همگان بخصوص بر عاشقان و دلباختگانش تهنیت باد





التماس دعا ..... یا علی مدد

شیدا 1385/04/25 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.javabet.persianblog.com

خانومی باز چی شده ؟ هدی تو که یه عاشق داری دیگه چرا ؟ حالا من بگم یه چیزی . خانومی ...........

علی 1385/04/26 ساعت 11:27 ب.ظ http://www.hajifirouz.persianblog.com/

سلام متن بسیار زیبایی نوشتی مسحور کننده
موفق باشی

علی 1385/04/27 ساعت 10:59 ق.ظ http://ali-online.us.ms

سلام
می بخشید فامیلی شما حسینی نیست؟
اگه هست لطف کنید یه ندایی بدید

خیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد