نه وصل ممکن نیست
همیشه فاصله ای هست
اگر چه منحنی آب بالش خوبی است
برای خواب دل آویز و ترد نیلوفر
همیشه فاصله ای هست
دچار باید بود *

* عکس از وبلاگ ِ کلبه ی کوچولوی من

نظرات 13 + ارسال نظر
آدینه بوک 1385/01/15 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

نصور 1385/01/15 ساعت 04:43 ب.ظ http://nasournaghipour.blogsky.com

از اینکه دیر گاهیست که رقص سرخ واژه ها را به شادی نشسته ایی به تو تبریک می گویم.
شاد و پیروز باشی.

شاهزاده 1385/01/16 ساعت 02:26 ب.ظ

خیلی وقت است که منتظر نشسته ام تا کلام زیبایت را ببینم
امروز هم نفسی می آید
و تا فرودش هزاران نقش می زند روزگار
این را بدان که
آسمان به دلهائی به صداقت تو غبطه می خورد

هنوز هم سایه سنگین غم است که ما را بهتر از عشق همراهی می کند
برای سکوتت چاره ای بیندیش
برای واژه هائی که می دانم به سختی بیان می کنی
برای حقایقی که هنوز نتوانسته ای بیانشان کنی چاره ای بیندیش
که وقت تنگ است
غروب هم دیگر دل هیچ کس را به لرزه نمی اندازد
من نیز عزم رفتن کرده ام
سخنانت به مانند دست نوشته های استاد خلیل جبران
می ماند
زیبا و خواندنی . مثل همیشه

برای شادی ات خدا خدا می کنم

محک 1385/01/17 ساعت 10:51 ب.ظ

وقتی فاصله را اموختیم ،دچار شدم،حال ایا راهی برایم میابی
یا که من نیز باید تو شوم؟

این اسمش ایینه های رو به رو است.

پسرک تنها 1385/01/18 ساعت 12:05 ق.ظ http://asemanesaf.tk

سلام عزیز .... سکوت می کنم و به چشمانم اجازه می دهم که فریاد بزنند و تو مجبور می شوی که گوشهایت را محکم بگیری تا فریاد احساس من، پرده وجدانت را پاره نکند...!!

گل گلدون من شکسته در باد... تو بیا تا دلم نکرده فریاد.... گل شب بو دیگه شب بو نمی ده.... کی گل شب بو رو از شاخه چیده... گوشهء آسمون پر رنگین کمون... من مثل تاریکی... تو مثل مهتاب... اگه باد از سر زلف تو نگذره... من می رم گم می شم تو جنگل خواب... گل گلدون من.... ماه ایوون من.... از تو تنها شدم چو ماهی از آب.... گل هر آرزو..... رفته از رنگ و بو.... من شدم رودخونه.... دلم یه مرداب.... آسمون آبی می شه... اما گل خورشید .... از شاخه های بید بالا نمی ره.... دره مهتابی می شه.... اما گل مهتاب .... رو برکه های اب دلش می گیره.... تو که دست تکون می دی.... به ستاره جون می دی.... می شکفه گل از گل باد.... وقتی چشات هم میان.... دو ستاره کم میان.... می سوزه شقایق از داغ.... گل گلدون من.... ماه ایوون من.... از تو تنها شدم چو ماهی از آب.... گل هر آرزو.... رفته از رنگ و بو.... من شدم رودخونه..... دلم یه مرداب ....

وحید 1385/01/19 ساعت 01:54 ب.ظ

امیدوارم سال خوبی داشته باشی. وب قشنگی داری. موفق باشی

چرا این فاصله ها از بین نمی رن؟

الهه 1385/02/06 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.eshghooly.blogfa.com

سلام
دچار یعنی
- عاشق
- و فکر کن که چه تنهاست
اگر ماهی کوچک دچار آبی دریای بیکران باشد

پسرک تنها 1385/02/06 ساعت 11:23 ب.ظ http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ..... نمی خوای سکوتت رو بشکنی ؟؟؟؟

امین 1385/02/07 ساعت 01:08 ب.ظ

این چیه

روشینا 1385/02/08 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام هوای همیشگی همین حوالی .می خوام بهت بگم آفرین .الان یه چند روزیه که با گیر آوردن اندک وقتی سریع میام اینجا.چیزی رو سرچ کردم و به آرشیو شهریور ۸۳ تو رسیدم .دیدم برای مریضی دست به دعا شدی من هم توی دلم دعا کردم و بعد یواش یواش باهات همراه شدم که ببینم خدا جوابتو میده یا نه و بعد درگیر حست شدم و خوندم خوندم تا به اینجا رسیدم .باید از بچه های دوشنبه باشی چون با استاد بهمنی هستی و قاعدتا باید بشناسمت و به احتمال قوی می شناسیم .ساعتها برات گریه کردم و به نجابتت به استواریت و به عشقت آفرین گفتم .حالا تازه به سرم زده برم از فروردین ۸۲ تا شهریور ۸۳ بخونم ببینم از کجا شروع شده گرچه تو هم مثل فیلمهای دوبله شده فارس پر از سانسوری )به دل نگری ها گل قشنگم شوخی بود)شادمانه باشی در پناه عشق حق

مهدی 1385/02/11 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام
خیلی عالیه
من اینجا رو تازه پیدا کردم
خیلی عالیه
میشه یکی به من بگه هیوا یعنی چه؟
هیوا یعنی امید؟
درست میگم یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد