پنجره ها بسته اند .
آفتاب را کشیده ام پای پنجره ،
میهمانش کنم به جرعه ای دلتنگی و مه .
تازه از سفر برگشتند ، مرواریدهام .
حالم خراب است .
این چنین خیره و ساده ،
نِـ..گام نکن (!)
فکر چیدن ستاره ، بوسیدن ماه و
بی کسی پونه در به درم کرده ، بانو !
نیستی ..
نیستی و نمی بینی ،
دل ها عجیب سرکش اند و
من ، چه بگویم برات از عصیان ماه نـُ...و .
دلم با توست ، نگام با پرنده و پرواز .
دُعـ..ام کن بانو ، دُعـ..ا !
پیله های کوچک ، قفس ، پروانه شدن ،
آه .. !
 زنگ می زند ، بانو .. زنگ !
دارد باران می بارد .
قطره ها با تو اند ، من با طغیان !
می شنوی ؟!
بوی خاک ، اینجا ، زیر همین سقف ،
شِنُفتَن دارد ، بانو !
رَهام نـ..کن ،
سردم نیست ،
آب و قفس و غزل دارم اما ..
نداشتنَ " ت" را چه .. چه بنامم ، بانو !

نظرات 15 + ارسال نظر
تنها 1384/11/01 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.ebad.blogsky.com

یاد آن روز که در صفحه ی شطرنج رخت
شاه عشق بودم و با کیش رخت مات شدم
وبت قشنگ بود خوشم اومد اگه دوست داشتی بگو تا تبادل لینک کنیم
بای بای

سیروس 1384/11/01 ساعت 12:51 ق.ظ http://sj.blogsky.com

شعر زیبایی بود. بسیار زیبا و پر احساس. دلم میخواد براش جواب بنویسم ولی حیفم میاد. هرچی بنویسم خرابش میکنم. بازم میام پیشت. شاید بعدا چند واژه ای نوشتم. موسیقی هم زیباست..

سیروس 1384/11/02 ساعت 12:52 ق.ظ

کاش می شنیدم یک بار دیگر فقط از زبانت که دوستم داری. نه نمی خواهم ترحم بخرم. نمی خواهم اگر دوستم نداری بگویی که برایم هلاک می شوی. کاش لااقل می دانستم آنروزها که بی بهانه ای می گفتی دوستم داری، دوستم داشتی یا سوءتفاهمی بود که رفع شد. صدای غریبی می آید اینجا. تو گویی که باشی همین دور و بر. چشم گرداندم. تمام این اطراف را وجب به وجب بوییدم. آن گنجه دیواری را هم که خاطرت هست؛ آن را هم گشتم. چرا می خندی؟! از این سر خیابان تا آن سر را در نور ماهتاب رفتم و برگشتم و وقتی خیالم راحت شد که تو نیستی نمی دانم چرا باز رفتم و برگشتم. تو نبودی. مثل همیشه! این بار که صدای غریب می پیچد در فضای تنهاییم لطفا باش...همین...فقط باش...حتی برای چند لحظه تا نگاهت کنم. چیز دیگری نمی خواهم.

آخی بلاخره من اومدم چه خبرا ؟ شماره تو گم کردم !!!!!!!!

پسرک تنها 1384/11/05 ساعت 12:44 ق.ظ http://asemanesaf.tk

....

سیروس 1384/11/06 ساعت 10:38 ب.ظ http://sj.blogsky.com

رفتی و با تو نه انگار که من...
عادت خوردن یک حادثه در بشقابی ست...بی سبب ....
آه...
غم تنهایی من باشد بعد...
تو نیستی را چه کنم؟

شاهزاده 1384/11/08 ساعت 10:59 ب.ظ

هنوز غرق سکوتی و برای نوشتن بی سباط
بنویس و بنواز سازت را که دلگیرم
خزان دفترت را این چنین به ما یاد آور نشو
نه ...
هیچ دلی به صفحه ی سفید تو عادت نمی کند
هنوز صدای ضرب آهنگ موسیقیه غم انگیزت در گوشهایم طنین انداز است
نمی خواهی نوای دیگری را بر ما ارزانی کنی؟

نسیم 1384/11/09 ساعت 05:07 ب.ظ

یادت هست؟قدر تورو دونستن سخت نیست!

پسرک تنها 1384/11/11 ساعت 11:16 ب.ظ http://asemanesaf.tk

سلام عزیز ...... اگر قرار است این آدمیان در بهشت برین گرد هم جمع شوند همان بهتر که جهنم از آن من باشد


نیازمند چیزی بودم تا باورش کنم .نگاهت بر من افتاد و باور کردم ...خواهان کسی بودم تا باورش کنم ....خود و رویاهایت را با من تقسیم کردی و باورت کردم ...اما آنچه که به راستی نیازمندش بودم باور کردن خود بود . مرا به دنیای درونت بردی و با اکسیر عشق یاریم کردی ...و به برکت توست که زنده ام لمس می کنم و باور دارم . کسی .چیزی . یا خود را ..آری تنها به خاطر وجود توست.

سلام. همه با آینه گفتم ، آری
همه با آینه گفتم ، که خموشانه مرا می پایید ،
گفتم ای آینه با من تو بگو
چه کسی بال خیالم را چید ؟
چه کسی صندوق جادویی اندیشه من غارت کرد؟
چه کسی خرمن رویایی گل های مرا داد به باد؟

سیروس 1384/11/21 ساعت 02:25 ب.ظ http://sj.blogsky.com

مث اینکه دیگه قصد اپ دیت کردن نداری! اگه یه روز اپ کردی و خواستی خبرم کن

پسرک تنها 1384/11/23 ساعت 03:13 ق.ظ http://asemanesaf.tk

سلام هدا عزیز ....... نمی خوای سکوتت رو بشکنی ؟؟؟/ .......... راستی میشه یه خواهش بکنم البته اگه مقدور هست ؟ ...... اگه میشه لینک آهنگ وبلاگت رو برام مثل کن !! ........ خیلی خیلی ممنون میشم !!

چرا دیگه نمی نویسین؟

پسرک تنها 1384/11/26 ساعت 11:42 ب.ظ http://asemanesaf.tk

سلام هدا عزیز ......... نمی خوای سکوتت رو بشکنی ؟؟؟؟؟ ..... وقتی دستت از همه جا کوتاه باشه !! ........ وقتی بودن با نبودنت فرقی نداشته باشه !! .... وقتی پر از فریاد باشی ولی فقط سکوت کنی !! ....... اون وقت چه فرقی می کنه آسمون صاف باشه یا ابری ؟؟؟// ..... اون وقت چه فرقی می کنه باشی یا نباشی !! ....... تنها لحظه ای برای من باش !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد